Hier kun je discussieren over De Schilderswijk begrijpen.
Het is te simplistisch en te populistisch om de jongeren die de rellen zouden veroorzaken weg te zetten als achterlijke gladiolen. Op de 2e plaats Stelt de Minister President zich 100% achter het gezag. Maar is dit zinvol? Ik denk het niet. Nu worden de 'relschoppers' weggezet als buiten de wijk komende op rel beluste types. Wie onderstaande documentaire bekijkt en die gelukkig diverse perspectieven laten zien op de geplaagde wijk ziet dat er meer aan de hand is. Er heerst een opgebouwde spanning tussen hen de bewoners en zij de politie. Die opgebouwde spanning komt los.
Het is dus raar om te denken dat met hard optreden, de rust hersteld kan worden. Ja, voor een paar dagen. Mijn opvatting is echter dat deze wijk veel meer nodig heeft dan daadkrachtige agenten. Hard optreden. Voor degene die zich verdiept in hoe jongeren het harde optreden van de politie interpreteren; zal zich niet verbazen over de gelaten houding. Gelaten omdat ze niet beter weten en omdat ze het al zo vaak hebben meegemaakt. Geweld went helaas en het duurt lang om het geweld uit het hart te krijgen. Het harde optreden van de politie nu, die daadkracht is een zinloze politieke mascara om de echte problemen te bedekken en ze aan te pakken. Denk bijvoorbeeld aan de armoede die er heerst, taalproblematiek, gesloten buurthuizen, discriminatie, uitzichtloosheid jongeren zonder een diploma, etc. Deze wijken staan niet op zichzelf. Meerdere steden herbergen deze. Maar dat wil onze ' begaafde' minister president niet zien.
Bezorgde docent je bent
Bezorgde docent je bent blijkbaar geen docent Nederlands. " zichhzelf ". " Wie onderstaande documentaire bekijkt en die gelukkig diverse perspectieven laten zien op de geplaagde wijk ziet dat er meer aan de hand is. " Het is : en die gelukkig diverse perspectieven laat zien. Een personificatie volgens mij een documentaire die iets laat zien. Wie laat iets zien ? Vaag. Bovendien hoe kan iets te populistisch zijn ? Het is populistisch of niet populistisch. " Op de 2e plaats Stelt de Minister President zich 100% achter het gezag. Maar is dit zinvol? Ik denk het niet. " Tweede plaats in plaats van 2 e . Bovendien een Minister President is het gezag. " Er heerst een opgebouwde spanning tussen hen de bewoners en zij de politie. Die opgebouwde spanning komt los. " En zij de politie ? Vaag. " Het is dus raar om te denken dat met hard optreden, de rust hersteld kan worden. " Laat die komma daar maar weg.
" Mijn opvatting is echter dat deze wijk veel meer nodig heeft dan daadkrachtige agenten. Hard optreden. " Nu pleit je plotseling weer voor hard optreden . " Voor degene die zich verdiept in hoe jongeren het harde optreden van de politie interpreteren; zal zich niet verbazen over de gelaten houding. " Punt komma kan weg. " Geweld went helaas en het duurt lang om het geweld uit het hart te krijgen. " Cryptisch. Ik vemoed iemand met een niet Nederlands talige achtergrond. " " Het harde optreden van de politie nu, die daadkracht is een zinloze politieke mascara om de echte problemen te bedekken en ze aan te pakken. " En ze aan te pakken ? Wie aan pakken wat aanpakken ? De komma zou ik weg laten. Je bent dol op zinloze komma ' s. " Maar dat wil onze ' begaafde' minister president niet zien. " Nu schrijf je minister president terwijl je eerder Minister President schreef. Waarom ? Je betoog is erg warrig.
Duidelijk voor mij is dat je kritiek hebt op een Minister President ik denk Rutte maar dat schrijf je niet. Verder wek je de indruk dat er begrip moet komen voor zo als jij schrijft " jongeren ". Welke jongeren ? Daar moet de lezer maar naar raden. Je betoog gaat niet over de titel van je betoog " De Schilderswijk begrijpen. " Ook niet over " Staat de situatie in de Schilderswijk op zichhzelf? "
Waar dan wel over ? Je besluit met : " Maar dat wil onze ' begaafde' minister president niet zien. " O het gaat dus over een Minister President ?
Wat voor een opleiding heb jij gedaan " Bezorgde docent " Je hebt nooit een goed betoog leren schrijven.
Taal
Bedankt voor je feedback naamloze nn-er