Lijkt net alsof een ambtenaar structureel en inhoudelijk op de punten ingaat om daardoor op analytische wijze het verzet te breken. Zelf zou ik zeggen dat we over een jaar staatscommunisme vanwege hyperkapitalisme weer gaan invoeren alleen dan zonder solidariteit en wederzijds respect. In andere woorden de elite worden rijker en kijken neer op de armen die zij zelf arm hebben gemaakt. Publieke opinie en media hebben het over uitkeringen maar eigenlijk is het gewoon redistributie van de eigen middelen. Bizar dat als je werk hebt mag je geen aanspraak maken op een kritische houding richting de staat, terwijl jij de staat financiert en als je geen werk hebt dan staat werk opeens gelijk aan het recht op kritiek. Een samenleving bestaat uit mensen en geld is een uitdrukking van alle mogelijke middelen en diensten aanwezig binnen een domein en populatie. De ambtenaren en individueen die mensen met een uitkering naar onder kijken of praten missen twee punten; Een ' de markt' ontwikkeld zich en voornamelijk op de huidige wijze omdat moraal en recht los van elkaar zijn komen te staan en industrieelen de partijpolitiek hebben geinfiltreerd (Bos, Rutte om een paar voorbeelden te noemen). Meeste mensen hebben niet de mogelijkheid om het systeem te doorgronden en de gevaren te overzien, vervolgens worden ze wel gedwongen om in te stemmen. Twee juist de onkunde en onwil van ambtenaren en politici om burger en werker of werkloze te zien als een en hetzelfde is nu exact waarom anarchisme een verwoording is van een werkelijkheid die de relatie tussen indidviduen hersteld en de relatie tussen samenleving en markt. Onderscheid is voor functionele redenen, maar zou nooit en te nimmer het morele denken over de relatie tussen individueen moeten defineren. Functies binnen een functionele ordening zouden geen gevolgen mogen hebben voor het morele gedrag. Voor alle duidelijkheid ik wens geen scheiding tussen anarchism en communisme aan te brengen beiden streiden voor hetzelfde een redistributie van een rechtvaardig bestaan voor het geheel bestaan.
Analyse economie
Lijkt net alsof een ambtenaar structureel en inhoudelijk op de punten ingaat om daardoor op analytische wijze het verzet te breken. Zelf zou ik zeggen dat we over een jaar staatscommunisme vanwege hyperkapitalisme weer gaan invoeren alleen dan zonder solidariteit en wederzijds respect. In andere woorden de elite worden rijker en kijken neer op de armen die zij zelf arm hebben gemaakt. Publieke opinie en media hebben het over uitkeringen maar eigenlijk is het gewoon redistributie van de eigen middelen. Bizar dat als je werk hebt mag je geen aanspraak maken op een kritische houding richting de staat, terwijl jij de staat financiert en als je geen werk hebt dan staat werk opeens gelijk aan het recht op kritiek. Een samenleving bestaat uit mensen en geld is een uitdrukking van alle mogelijke middelen en diensten aanwezig binnen een domein en populatie. De ambtenaren en individueen die mensen met een uitkering naar onder kijken of praten missen twee punten; Een ' de markt' ontwikkeld zich en voornamelijk op de huidige wijze omdat moraal en recht los van elkaar zijn komen te staan en industrieelen de partijpolitiek hebben geinfiltreerd (Bos, Rutte om een paar voorbeelden te noemen). Meeste mensen hebben niet de mogelijkheid om het systeem te doorgronden en de gevaren te overzien, vervolgens worden ze wel gedwongen om in te stemmen. Twee juist de onkunde en onwil van ambtenaren en politici om burger en werker of werkloze te zien als een en hetzelfde is nu exact waarom anarchisme een verwoording is van een werkelijkheid die de relatie tussen indidviduen hersteld en de relatie tussen samenleving en markt. Onderscheid is voor functionele redenen, maar zou nooit en te nimmer het morele denken over de relatie tussen individueen moeten defineren. Functies binnen een functionele ordening zouden geen gevolgen mogen hebben voor het morele gedrag. Voor alle duidelijkheid ik wens geen scheiding tussen anarchism en communisme aan te brengen beiden streiden voor hetzelfde een redistributie van een rechtvaardig bestaan voor het geheel bestaan.