| |
woonzorg | tsja - 11.07.2009 23:24
Uit het jaarverslag 2008 van Woonzorg: "We kijken niet in de eerste plaats naar winstkansen, maar hebben oog voor de meerwaarde die we kunnen bieden. We zoeken oplossingen voor vragen die de samenleving ons stelt en we investeren in voorzieningen die het mensen mogelijk maken volwaardig deel te nemen aan de samenleving." "Woonzorg Nederland is een maatschappelijke onderneming. We zijn niet gericht op ‘aandeelhouderswaarde’, maar op het leveren van een maatschappelijke prestatie." ja ja. En dan deze, niet onbelangrijk: "IMAGOVERSTERKING We willen dat Woonzorg Nederland een sterk merk is. Een merk dat maatschappelijke betrokkenheid, deskundigheid, ervaring en innovatie uitstraalt. We willen dat anderen ons zien als een ondernemende, financieel solide en betrouwbare organisatie." Kortom: steun het Ijsbaanpad, en laat je oma een brief sturen naar de plaatselijke sufferd dat ze helemaal niets meer van snap waar Woonzorg mee bezig is, oid.
| |
aanvullingen | |