NL Imperialisme Simon Bolivar - 08.01.2010 12:14
Afschrift van gesprek tussen het vliegtuig en de verkeerstoren Bewezen Amerikaanse schending van de Venezolaanse soevereiniteit Home : Venezuela 08.01.2010 Afschrift van gesprek tussen het vliegtuig en de verkeerstoren Bewezen Amerikaanse schending van de Venezolaanse soevereiniteit ABN Een videoband gepresenteerd Woensdag bevestigde de schending van de soevereiniteit na de Amerikaanse militaire vliegtuigen vlogen over herhaaldelijk Venezolaans grondgebied. De opname door de Telesur-kanaal als blootstelt, schending van internationale overeenkomsten, het vliegtuig barstte in Venezolaanse luchtruim, en pas na aandringen van de luchthaven controle toren in Maiquetia, de piloot geantwoord dat zogenaamd manoeuvres te oefenen met vertrekpunt op het eiland Curaçao. De vermelding van vliegtuigen met Venezolaanse grondgebied op dinsdag werd opgezegd door Vice President van de Republiek Venezuela, Ramon Carrizález. In de materialen, exclusief Telesur, de verkeerstoren vroeg de piloot herhaaldelijk wat was het doel van zijn ruimtevlucht in Venezuela. "Op 17 mei 2009 een Amerikaanse gevechtsvliegtuig opstijgen uit Curacao, ons luchtruim geschonden en een van airconditioning exclusieve zone zoals in het Air Base Orchila, hebben we verslagen van gesprekken met de verkeerstoren het vliegtuig waar hij werd gevraagd of ze toestemming om het gebied overvliegen, en waarin de redenen voor de inval had, "zei Carrizález. "We hebben ook sporen van de vlucht en wat we beschikbaar stellen om aan te tonen dat deze wordt gebruikt Curacao schenden nationale soevereiniteit," de Vice President. "Ze links (in Nederland en Colombia) om het te ontkennen, maar we hebben een aantal objectieve factoren" dergelijke plannen, zei Carrizález. Venezolaanse Vice President maakte de aankondiging tijdens een evenement op het vlaggenschip van de marine van Venezuela, Simón Bolívar, die links op een reis door verschillende landen in Zuid-, Midden-en Noord-Amerika. Carrizález ook dat zowel de VS en Colombia naar Venezuela willen aanvallen. 'Ze waren de voorwaarden te scheppen ter rechtvaardiging van een agressie tegen ons land op basis van de zogenaamde vals positieve of beledigingen simulaties', opgezegd Carrizález. Hij herhaalde dat de Colombiaanse regering autoriteiten, waaronder de minister van defensie, Gabriel Silva, die hij beschreef als 'cynisch', werden aan het eind van afgelopen december "het scheppen van de voorwaarden om een aanval op 'Venezuela te rechtvaardigen. In de afgelopen dagen, een woordvoerder van U. S. Southern Command, Stephen Lucas, ontkende dat Amerikaanse gevechtsvliegtuigen uitgevoerd vermeende drugs operaties van de Nederlandse Antillen, binnenvallen Venezolaanse luchtruim en zei dat het door een ongeluk laatste inval werd in 1998. Naar de mening van beschuldigingen van Venezuela Lucas 'hebben geen stof en zei ongeval de laatste razzia' in Venezolaanse luchtruim door Amerikaanse vliegtuigen was in mei 1988. Echter, in mei 2008 heeft de toenmalige minister van Defensie van Venezuela, Gustavo Rangel, gemeld dat een gevechtsvliegtuig Verenigde Staten geschonden Venezolaanse luchtruim, op slechts een dag na Caracas de illegale invasie van Colombiaanse bataljon protesteerde op zijn grondgebied. Hieronder volgt het volledige transcript van het gesprek tussen het vliegtuig en de verkeerstoren. Control Tower: Station bij de identificatie van twee een twee zes, dit is de Maiquetía controle u mij? Control Tower: Vliegtuig identificeren twee een twee zes, dit is de controle Maiquetía. Pilot: Control Maiquetía Mowla een nul. Control Tower: Vliegtuig bellen Maiquetía. Control Tower: Vliegtuig bellen Maiquetía. Pilot: Ja, Mowla een nul. Control Tower: Bevestig dit is een nul polaire bellen Maiquetía. Pilot: Mowla een nul die haar luchtruim verlaten als gevolg van Curacao. Control Tower: Oke meneer bevestigen uw vlucht bellen, type vliegtuig en uitgang. Pilot: Uitgangspunt is Curacao, type vliegtuig is een drie sierra bravo. Control Tower: Sierra bravo drie, het kopiëren van wat u its called vlucht? Pilot: (onleesbaar) Control Tower: Bevestig polaire "een nul is je roeping? Pilot: Mowla een nul is mijn oproep om te vliegen. Control Tower: 'Molar' een nul Maiquetía. Pilot: Maiquetía voortgezet. Control Tower: Oke meneer als u kopiëren naar Maiquetía requiero bevestigen hun intenties Maiquetía luchtruim, heeft geen toestemming van de Maiquetia om verder te gaan binnen het luchtruim van Maiquetía. Control Tower: Molar een. Control Tower: Dit is Maiquetía meneer. Pilot: Wacht even. Control Tower: en bevestigen hun nationaliteit. Pilot: Mowla een nul is US vliegtuigen. Control Tower: Oke is Luchtmacht vliegtuigen van de VS? Pilot: Zeg alstublieft opnieuw. Control Tower: Vliegtuigen Air Force van de Verenigde Staten. Pilot: Vliegtuigen van de Amerikaanse marine. Control Tower: Vliegtuigen van de Amerikaanse marine, kopiëren, merci ... Oke gelieve Maiquetía vereist nu wat is uw bedoeling in het luchtruim van Maiquetía meneer? Pilot: Wij zijn procedure (onleesbaar) aan zijn luchtruim terug naar Curacao verlaten. Control Tower: Oke, je bent te gaan tot Curaçao, Maiquetía nu met deze informatie, maar Maiquetía informatie nodig om u over wat is de reden voor het vliegen in het luchtruim van Maiquetía meneer? Pilot: Mowla een nul (onleesbaar) zijn we terug naar de basis. Control Tower: Molar een nul en bevestig uw vertrek locatie, vertrek en bestemming was Curacao Curacao opnieuw. De reden voor hun vlucht, kunt u bevestigen dat de reden voor Maiquetía vlucht. Pilot: (Onleesbaar) de output was curacao, Curacao bestemming is (onleesbaar) opleiding in het noorden en oosten. Control Tower: Mowla een nul Maiquetía. Pilot: Blijf Mowla een nul. Control Tower: Kunt u mij vertellen u heeft u toestemming van de Venezolaanse autoriteiten om het luchtruim van Maiquetía vliegen? Pilot: Mowla een nul, dat is negatief (...) Ik was niet op de hoogte was het in hun luchtruim. Control Tower: Heeft u geen toestemming van de Venezolaanse gekopieerd? Control Tower: Mowla een nul Maiquetía beschikt over informatie dat u de vlag van een verboden gebied binnen de FIR (Flight Information Region) Maiquetía meneer. Pilot: Ja meneer, ik was in fout, was zich niet bewust van dit luchtruim te vliegen, dus ik terug naar Curaçao. Control Tower: Ok Maiquetía gekopieerd, bent u procedure opnieuw naar Curacao, en dit is de reden waarom de code, welke informatie u nodig Maiquetía vliegen in het luchtruim van Maiquetía. Heer, weet je "is een militaire vliegtuigen en speciale toelating nodig om verder te gaan binnen Maiquetía? Pilot: Heer was niet op de hoogte (onleesbaar). Control Tower: Mowla een nul Maiquetia verandering vereist vaak Curacao, Goede avond en dank u voor uw hulp. Pilot: Mowla een nul verschuiven, goede dag. Bron: http://abn.info.ve/noticia.php?articulo=214178&lee=4 Stuur dit bericht Share dit nieuws: |