some supplements were deleted from this article, see policy | lul niet | anonymous as fuck - 11.11.2008 14:24
ja komaan zeg , zever eens niet , die mensen weten goed genoeg dat ze meewerken in een fout systeem dan moeten ze net als de slachtoffers van hun werk maar de gevolgen leren dragen van hun knechtenwerk. meer van dat ! | De uitsluiting moet stoppen | NN - 11.11.2008 15:03
Ik kan ook echt geen medelijden voelen voor dit soort mensen. Heel simpel, zij verpesten levens en verdienen daar geld mee, zodra ze daarmee stoppen kunnen ze hun leventje weer rustig leven. Tot die tijd verdienen ze niet beter. Het argument dat ze hun werk gewoon zouden doen is de grootste onzin ooit. Is het argument dat je ergens wit-geld mee kunt verdienen ook per definitie een rechtvaardiging?
| vrijheid, repressie & mensenrechten | Spooky - 11.11.2008 15:51
Dat is de rubriek van dit artikel. Heeft de ambtenaar geen mensenrechten, het recht op een veilige woning waar mensen van afblijven? Deze actie is gericht tegen repressie van buitenlanders zonder vergunning, waarom dan toch repressie als middel nemen? Met welk recht kan men spreken van een fout systeem of foute mensen als de methoden die men zelf hanteert zo fout zijn? | | - 11.11.2008 15:54
En dit is lekker legaal wil je zeggen? | Doe es niet zo stom... | nogal verbijsterd - 11.11.2008 13:54
Wat is dit voor een achterlijkheid? Ik mag toch hopen dat je een grapje maakt! Wil je ophouden met zulke stompzinnige, enge acties? Je kan toch individuele mensen die gewoon elke dag hun werk doen niet op deze manier terroriseren? Je kan het niet eens zijn met de keuzes die mensen maken, maar dat kun je ze ook op een beschaafde manier duidelijk maken! | Sick | Kafka - 11.11.2008 15:44
70 jaar geleden werden davidssterren en leuzen gekalkt op de deuren van bepaalde mensen. Deze mensen werden ervan beticht verraad te hebben gepleegd en het bloed van vele soldaten aan hun handen te hebben. Het is ronduit SICK dat net na de kristallnachtherdenking een aantal extremisten het nodig vindt om e.e.a. te kopieren. | Wat denk je zelf | Kapitalist - 11.11.2008 15:37
'Is het argument dat je ergens wit-geld mee kunt verdienen ook per definitie een rechtvaardiging?' Ja. Daarom is het wit. In tegenstelling tot criminele activiteiten zoals beschreven hierboven. | Bruin geurtje hangt er hier | vraagstaart - 11.11.2008 16:02
"die mensen weten goed genoeg dat ze meewerken in een fout systeem dan moeten ze net als de slachtoffers van hun werk maar de gevolgen leren dragen" en meer van dit soort verbale uitingen. Blijkbaar meten sommige lieden hier zich het ultieme recht aan om te kunnen bepalen wat "goed" en "fout" is, buiten de Nederlandse rechtsorde om. En menen ook het recht te hebben om de "knechten" van dat systeem eens mores te leren. Tenslotte verdienen die daar, o schande, ook nog hun brood mee - het zou beter zijn om het recht op een uitkering op te eisen dan iets te doen wat door de aanhangers van de Wij Hebben Altijd Gelijk En Wij Zijn Tegen - kerk als "fout" zou kunnen worden aangemerkt, nietwaar? En dan gaan we nog maar even voorbij aan mensen die niets verkeerds zien in hun werk - nee erger nog, daar achter staan. Dit soort subhumane wezens kun je, als ik sommige reacties lees, niet hard genoeg treffen. Het is tenslotte al treurig genoeg dat ze de duidelijke waarschuwing die uitging van de terechte standrechtelijke executie van de volksverrader Fortuijn niet hebben verstaan. Deze Winterschilders komen op mij over als een uitermate laf zooitje terroristen. Extreem rechts. Succes ermee Indymedia. Als dit je vrienden zijn, heb je geen vijanden meer nodig. Het recht op persoonlijke vrijheid, door Hirsch Ballin c.s. al zo onder druk gezet, heeft de bruine horden waar de Winterschilders, AFA en meer van dat schorem deel van uitmaken, als extra tegenstanders. De zomer van 1968 ligt ver achter ons. De varkens van Animal Farm hebben inderdaad de macht gegrepen.
| Actie is goed, bedreiging niet! | Aksiefriek - 11.11.2008 15:36
Spijtig dat er mensen zijn die het nodig vinden om mensen in de beschermdheid van hun huis te intimideren om zo hun punt duidelijk te maken. Ik heb veel begrip voor dit soort aksies, iemand moet ons geweten zijn, ik ben te lui om het zelf te doen maar ik vind dat je dan inderdaad beter het kantoor van die genoemde Gestapo's of desnoods de azc's rood kunt schilderen, stuk heldhaftiger ook! | discussies en rants | Joris - 11.11.2008 18:01
Indymedia.nl is geen discussiesite. | Erg simpel | Gilian - 11.11.2008 15:50
Pffft wat kinderachtig zeg. En Vreemdelingenpolitie, IND en Justitie in een keer tot Gestapo bestempelen getuigt ook al van een grote mate van volwassenheid. Überhaupt enig idee wat de Gestapo deed ? Dat wil je vergelijken met de , in vergelijking tot andere landen om ons heen, super softe aanpak van desbetreffende overheidsdiensten ? Damn wat moet 't makkelijk oordelen zijn met zo'n ultieme zwart-wit blik op 't leven. Naïvelingen | ik ben het er niet mee eens | nn2 - 11.11.2008 14:46
ik ben het ook niet eens met het persoonlijk aanvallen bij mensen op hun huisadres.. Ga dan die actie doen op hun werkadres bij de vreemdelingenpolitie maar niet op hun huisadres. | deja vu? | gekke henkie - 11.11.2008 15:45
Doet me dit niet denken aan de "uitermate succesvolle" acties uit de '80? Het terroriseren van individuen? Het zal wel dat ze eraan meedoen. Dit soort acties zorgen er in het geheel niet voor dat we op een of andere manier van het probleem afkomen. Daar zijn massa's voor nodig, en dit doet daar afbraak aan. Bouw is ff iets van onderaf op, ofzo. Individueel terrorisme is echt shit. | ... | nn - 11.11.2008 14:22
oja.. even vergeten, befehl was befehl! dusse, doe is niet zo stom! | domme actie! | nn3 - 11.11.2008 15:44
"zogauw ze daarmee stoppen kunnen ze hun leventje weer rustig leiden"... sorry hoor maar wat een onzin! Er zijn honderden mensen die dat baantje dan gewoon overnemen! Wat heb je dan bereikt? Je moet ideeën bestrijden, en niet mensen persoonlijk lastigvalen! | duyvendakje? | wea - 11.11.2008 15:59
of een nieuwe generatie duyvendakjes? | ehhhhh.... | betweter - 11.11.2008 13:38
het is nog herfst hoor. | |
|